نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اگر افت شزنی ادامه دار باشد، یوونتوس سمت ناواس می رود

اگر افت شزنی ادامه دار باشد، یوونتوس سمت ناواس می رود

علیرغم شروع متزلزل او در بازی های ابتدایی، به نظر می رسد یوونتوس چاره ای جز این ندارد که به شزنی در پست دروازبانی اعتماد کند. بازیکن لهستانی هر چند سال گذشته دروازه بان قابل اعتمادی بود، اما فرم او در آخرین بازی ها ناگهان افت کرده و یوونتوسی امیدوار بودند که یووه بتواند جانشین شایسته ای برای او پیدا کند ولی دوناروما به پاریس رفت و حالا یووه مانده و شزنی.

 

با این حال، اگرچه متیا پرین در حال حاضر می تواند جایگزینی مناسب برای او باشد، اما مکس آلگری همچنان ترجیح می دهد به بازیکن سابق رم و آرسنال اعتماد کند.

 

با این حال، گفته می شود اگر ثابت شود که شزنی نمی تواند سنگربان درجه یکی برای بانوی پیر باشد، پس از آن مدیران سعی خواهند کرد در ژانویه آینده راه حلی را در بازار پیدا کنند.

 

به گزارش توتو یووه، بیانکونری ها کیلور ناواس را به عنوان جایگزین احتمالی برای نقش دروازه بان معرفی کرده اند و در حال بررسی شرایط او هستند.

 

ملی پوش کاستاریکایی هنوز نقش اصلی را در پاری سن ژرمن دارد، اما انتظار می رود دیر یا زود جانلوئیجی دوناروما پس از تغییر تابستانی خود از میلان، سنگربان اصلی پاریسی ها شود.

 

با این وجود، بازیکن سابق رئال مادرید امروزه یکی از مطمئن ترین دروازه بانان می باشد و او می تواند با 12 میلیون یورو در دسترس باشد و ممکن است یووه برای رفع مشکلات کوتاه مدت خود، به سمت او برود.

 

ناواس هم اکنون 34 سال سن دارد و پیش از پیوستن به پاریس سنت ژرمن، در رئال مادرید فعالیت می کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: